Beschrijving
Trui DOPY
Deze mooie trui Dopy is verkrijgbaar in 3 prachtige kleuren, Green, sand en blue.
De trui is gemaakt van: 10% mohair, 50% polyac, 30% polyamide, 10% wool.
Een stijlvolle oversized trui en een trendy vest moet iedere vrouw in haar kast hebben liggen. De truien behoren tot de must-haves in de garderobe van iedere vrouw. Geen wonder, want ze zijn praktisch en veelzijdig.
Check ook onze verkooppunten door heel Nederland!
Wanneer je bij STORES kijkt zie je al onze verkooppunten. Voor deze stijlvolle trui kun je ook terecht bij Orangebag: http://www.orangebag.nl/nl/vrouwen/aimee/truien-en-vesten/truien/859163/
De stijlformule van Aímée
Wat is de consistente tone of voice van Aímée?
Welke consensus hebben we gevonden voor Aímée en welke taal spreken we omtrent alle uitingsvormen van het merk?
- Welke kleding , welke kleuren, prints, welk materiaal gebruiken we?
- Hoe communiceren we naar buiten toe, social media/ webshop, label, logo, etc.
Het werken met de stijlformule geeft rust en zelfvertrouwen, we gaan deze koers voeren voor een consistente stijl. Zo blijven we duidelijk voor iedereen.
De mindsets van Aímée zijn :
60% Stil
De kleding en het kleur gebruik is basic/minimalistisch, we maken (zoveel mogelijk) gebruik van natuurlijke materialen. We vermijden polyesters.
Aímée gebruiktkleuren en pasvormen die iets voor je doen. Ze maken de vrouw mooier, laten je stralen.
We zorgen dat je beste kanten goed uitkomen.
We gebruiken wel prints (dit valt onder speels) maar in rustige kleuren die andere items versterken.
Stil is de meest pure vorm van vormgeven.
Ontdaan van alle overbodige details. De pure vorm, het straalt rust uit en is ongelaagd.
De vormentaal: heldere lijnen en blinde details. Dessins zijn subtiel.
40% Speels
Soms willen we een speciaal item of een bijzondere kleur aan de collectie toevoegen, het moet je wel blijven verrassen tenslotte.
Het is grappig, ontwapenend, aandoenlijk, verrassend vrolijk en met humor.
We spreken kort en bondig maar wel met warme woorden. Niet te ingewikkeld, het moet begrijpelijk zijn.
Warm, vertrouwd en herkenbaar zijn kernwoorden.
Waarom deze stijlformule:
Mindsets/ stijlformule verandert niet, trends wel.
Trends komen en gaan, als we trouw blijven aan onze eigen stijlformule blijven we consistent.
Wanneer wij een consistente koers aanhouden, ons verder verdiepen en trouw aan onszelf blijven, worden klanten trouwe vrienden, fans en hopelijk zelfs ambassadeurs.
We gaan voor een ’tribe’ around the brand!
De aardappel als metafoor.
Om alles duidelijk te maken:
Stel trend is: AARDAPPEL….
Dan kun je die koken, bakken, frietjes van maken, puree, aardappelkroket, chips etc.
Zolang je niet helder hebt hoe je een trend (aardappel) gaat verwerken binnen je eigen mindset blijf je op 1 been staan.
Ik moet voor Aímée helder hebben hoe we een trend vertalen naar de Aímée family.
We hebben de trend, (aardappel) én de bereidingswijze nodig om volledig te zijn.
Bezoek ook gerust onze social media:
Facebook // Pinterest // Instagram
Ben je nieuwgierig naar nog meer mooie items?! Kijk dan snel nog even verder op onze webshop voor nog meer mooie producten!